Om Oss

Arbetstillstånd - Registrering av uppehållsrätt - Folkbokföring - Kontakt med fackförbund - Förberedelser - Uppföljningar

Om Reloc AB

Namnet RELOC kommer från Relocate och det är precis vad vi gör. Vi hjälper företag i Sverige och specialister i övriga världen med rådgivning och hantering av arbetstillstånd för att kunna arbeta lagligt och säkert i Sverige. Vi följer med under resans gång för att säkerställa att rätt tillstånd finns på plats från början och ser till att både arbetsgivare och anställda förstår regelverk och riktlinjer. På så sätt kan man undvika dyrköpta misslyckanden som i värsta fall kan leda till att en anställd förlorar arbets -och uppehållstillstånd. Vi sköter hela hanteringen av ansökan för arbetstillstånd, för både arbetsgivare och anställd. Vi tror på långsiktiga relationer och det går utmärkt att kontakta oss med frågor både innan och efter att ansökan är gjord och tillståndet är på plats. Vi kan även hjälpa er hålla koll på era anställdas tillstånd och påminna er när det är dags för förlänging - en helhetslösning för tillståndshanteringen helt enkelt.

Kontakta oss; e-post: info@reloc.nu | telefon: 073-6931786


Varför Anlita Oss?

Att hantera ansökningar för arbetstillstånd kan vara en komplicerad process med många små fallgropar. Blir det fel kan detta dessutom få stora konsekvenser för både det anställande företaget och den arbetssökande. Genom att anlita ett ombud som Reloc AB minskar ni risken för att något blir fel i samband med ansökan, men ni får också information om de villkor som sedan gäller under anställningsperioden. Reloc sköter hela ansökningsprocessen och representerar både det anställande företaget och den arbetssökande. Ni får löpande uppdateringar under processens gång.

Vårt arvode är dessutom betydligt lägre än vad vi ser hos konkurrenterna. Ring eller maila oss så diskuterar vi hur vi kan hjälpa er!

Kontakta oss; e-post: info@reloc.nu | telefon: 073-6931786